"AM SA MA-NTORC BARBAT" "Am sa ma-ntorc barbat", un musical de tinuta internationala. "AM SA MA-NTORC BARBAT"
"Am sa ma-ntorc barbat", un musical de tinuta internationala.
Lasand la o parte diversele teatre de revista din tara, nu putem evita concluzia ca, oricat de valoros este teatrul romanesc, "musical-ul" s-a remarcat prin absenta. Astfel, fenomenul "A.S.M.I.B." a umplut un vid imens cu materia unui spectacol situat la nivelul unora dintre cele mai mari musical-uri ale teatrului mondial. Paralela cu "The Wall" este inevitabila, dar se remarca si competitivitatea cu "Hair", "Jesus Christ Superstar", "Fiddler on the Roof" sau "Man of La Mancha". Spectacolul a reprezentat unul dintre cele mai esentiale filoane de forta artistica a ceea ce numim "spiritul Vama Veche".
FIORUL POVESTII. Daca povestea lui Andrei Gavrila este eminamente tragica, amintind de teatrul antic grec, iar structura muzicala sugereaza un adevarat fluviu ascendent in care se intalnesc nenumaratii afluenti ai liniilor melodice, instrumentelor si vocilor, conceptia scenica a "A.S.M.I.B."-ului frapeaza in primul rand prin grandoare.
Inca din "Uvertura" spectacolului, sintetizata pe keyboard de Dan Stetzco "Pollymoog", spectatorii sunt absorbiti intr-o dimensiune aparte, lumea atemporala unde ratiunea abdica si nu mai dicteaza decat capriciile zeilor.
Intr-un clar-obscur negru-albastrui, pe fundalul unor coloane de lumina reci si impersonale, se ridica instrumentele si artistii Vama Veche, compunand treptat tabloul din care va evolua intregul spectacol.
"AM SA MA-NTORC BARBAT" "Am sa ma-ntorc barbat", un musical de tinuta internationala. "AM SA MA-NTORC BARBAT"
"Am sa ma-ntorc barbat", un musical de tinuta internationala.
Lasand la o parte diversele teatre de revista din tara, nu putem evita concluzia ca, oricat de valoros este teatrul