Facebook vrea să îşi extindă activitatea şi să depăşească valoarea de 100 de miliarde de dolari, scrie Business Insider.
Reţeaua de socializare a revoluţionat ideea de "grafic social", adică orientarea publicităţii online în funcţie de căutările şi preferinţele utilizatorilor. Acesta este instrumentul prin care Facebook va încasa bani de la fiecare companie care îl va folosi pentru a-şi extinde business-ul.
Compania lui Zuckerberg este, în prezent, numărul unu în publicitea pe internet, afacere care generează două miliarde de dolari pe an.
În plus, Facebook a "inventat" şi jocurile sociale, unde performanţele depind de ajutorul prietenilor virtuali. Cea mai recentă "găselniţă" a companiei lui Zuckerberg este colaborarea cu Amazon, pentru introducerea comerţului pe reţeaua de socializare.
Muzica i-ar ţine pe utilizatoripe Facebook,toată ziua
Însă noutatea absolută abia acum vine: Facebook vrea să facă pentru muzică exact ceea ce a făcut şi pentru jocuri sau publicitate. Să se folosească de "graficul social" pentru a le aduce utilizatorilor, mult mai simplu, muzica preferată.
Planurile companiei lui Zuckerberg au fost dezvăluite de portalul Giga Om, care scrie că pagina de profil de pe Facebook ar urma să conţină un tab nou, intitulat probabil "Music", unde utilizatorii îi vor putea asculta pe artiştii preferaţi şi vor vedea ce preferinţe au prietenii lor.
Pentru noul produs, Facebook se va asocia cu portalul de servicii muzicale Spotify. Acest lucru a fost deja confirmat de Zuckerberg, dar nu se ştia exact care va fi scopul colaborării. În plus, fondatorul Facebook declarase, în cadrul forumului G8 la care a fost invitat, că viitorul reţelei sale de socializare îl reprezintă, după jocuri, muzica, iar apoi filmele.
Deocamdată nu este clar cum va face Facebook bani din streamingul de melodii, scrie Business Insider. Din