Ţiriac Holdings, grupul de firme controlat de miliardarul Ion Ţiriac, cu afaceri de aproape 600 mil. euro în auto, imobiliare, servicii financiare şi aviaţie, a finalizat campania de rebranding, care are în centru noul blazon. Mai mult, campania de rebranding va fi urmată şi de o reorganizare a Ţiriac Auto, divizia de retail auto cu afaceri de aproape 165 mil. euro la nivelul anului trecut, cei 10 dealeri care deţin peste 60 de sedii urmând a fi integraţi într-o singură companie cu numele Ţiriac Auto.
"Alinierea din punct de vedere operaţional şi imagologic va fi urmată, în mod firesc, de o aliniere juridică. Despre acest lucru însă, vom reveni cu detalii la momentul potrivit", a declarat Cristina Munteanu, directorul de comunicare al Grupului Ţiriac. Noua emblemă, care este alcătuită din patru simboluri heraldice - leul, albina încadrată de două romburi, steaua şi turnul -, a fost atestată de Comisia Naţională pentru Heraldică.
Leul simbolizează integritatea şi puterea, albina munca organizată şi disciplina, steaua este viziunea asupra drumului de urmat, iar turnul reprezintă stabilitatea, protecţia, dar şi dorinţa de înălţare. Blazonul mai are un semn distinct, T-ul dublu, care reprezintă continuitatea.
Ţiriac Holdings, grupul de firme controlat de miliardarul Ion Ţiriac, cu afaceri de aproape 600 mil. euro în auto, imobiliare, servicii financiare şi aviaţie, a finalizat campania de rebranding, care are în centru noul blazon. Mai mult, campania de rebranding va fi urmată şi de o reorganizare a Ţiriac Auto, divizia de retail auto cu afaceri de aproape 165 mil. euro la nivelul anului trecut, cei 10 dealeri care deţin peste 60 de sedii urmând a fi integraţi într-o singură companie cu numele Ţiriac Auto.
"Alinierea din punct de vedere operaţional şi imagologic va fi urmată, în mod firesc, de o aliniere juridică. Despre acest lucru însă, vom rev