După o pauză de aproape două decenii, constructorul german BMW s-a întors în DTM (Deutsche Tourenwagen Masters), iar sezonul s-a încheiat spectaculos: toate cele trei titluri decernate în DTM - piloţi, echipe şi constructori - au fost câştigate de BMW.
1 /.
După un titlu de campion european de turisme (ETCC, 2004) şi alte trei titluri mondiale (WTCC, 2005-2007), Andy Priaulx s-a reorientat spre DTM şi a rămas fidel echipei condusă de Bart Mampey. Chiar dacă adaptarea cu noul gen de competiţie a fost mai dificilă, Priaulx rămâne pilotul care a adus primul punct pentru BMW la revenirea în DTM după o pauză de 20 de ani.
În 2012, una dintre modificările importante în regulament a fost eliminarea realimentării de-a lungul cursei. Astfel, pit stopurile au fost scurtate, iar viteza şi precizia mecanicilor a fost un factor foarte important în obţinerea unui rezultat bun. Dirk Werner (BMW Team Schnitzer) se poate lăuda că a avut cea mai rapidă "echipă de intervenţie" - mecanicii săi au câştigat acest titlul după finala DTM de la Hockenheim.
2013 va fi anul în care BMW Motorsport va alinia opt maşini în DTM, iar primul nume nominalizat pentru a ocupa unul dintre cockpiturile BMW Team MTEK este Marco Wittmann. La 23 de ani, germanul va fi unul dintre cei mai tineri piloţi DTM. În 2007 şi 2008, Marco a participat în Formula BMW ADAC (2007) şi Formula BMW Europe, apoi în Formula 3 Euroseries, iar anul trecut a fost pilot de teste şi dezvoltare pentru BMW Motorsport.
Debutant în DTM, Augusto Farfus a trecut rapid peste perioada de adaptare cu noul campionat şi a obţinut primul podium la doar a doua cursă, la Lausitzring. În cea de-a doua jumătate a sezonului, evoluţiile sale au fost în creştere, clasându-se în puncte în toate cele cinci etape ce au urmat vacanţei de vară. Pole position-urile de la Valencia şi Hockenheim au fost comp