În şedinţa de vineri, consilierii locali din Alba Iulia vor vota modificarea regulamentului de organizare şi funcţionare şi a statului de funcţii al Unităţii de Management din cadrul proiectului „Innovative Place-Brand Management”- CityLogo (Managemetul unui brand local inovator) pentru dezvoltare locală, implementat de Primăria Alba Iulia. Potrivit raportului de specialitate, pentru buna desfăşurare a acestuia, este necesară suplimentarea echipei cu încă două posturi. Este vorba despre un coordonator al Planului Local de Acţiuni şi un responsabil achiziţii.
„Innovative Place-Brand Management”- CityLogo (Managemetul unui brand local inovator) reprezintă un proiect finanţat de Uniunea Europeană în cadrul programului european The Urban Development Network Programme Urbact II 2007-2013 prin FEDR. Primăria şi Consiliul Local Alba Iulia sunt parteneri ai unui consorţiu transnaţional coordonat de Municipalitatea Utrecht – Olanda, din care fac parte şi municipalităţile Coimbra – Portugalia, Zaragoza – Spania, Genova – Italia, Krakow – Polonia, Dundee – Scoţia, Aarhus – Danemarca, Vilnius – Lituania, Oslo – Norvegia. De asemenea, ADR Centru este partener asociat al Primăriei Municipiului.
Proiectul este dedicat creării unei reţele transnaţionale de promovare a dezvoltării locale folosind instrumente inovatoare de marketing cu scopul de a creşte vizibilitatea la nivel european a potenţialului turistico-economic al oraşelor partenere şi de a promova o mai bună poziţionare a acestora în spaţiul post crizei economice.
Perioada de implementare este februarie 2013 – 30 aprilie 2015.
Cu sprijinul unui Grup de Suport Local format din experţi din instituţii publice şi private, de la Universitatea “1 Decembrie 1918” Alba Iulia şi AMPOR, Municipiul Alba Iulia va viza elaborarea unui Plan Local de Acţiuni care să stea la baza realizării unor proiecte locale de d