Fostul preşedinte al Consiliului de Administraţie este acţionar şi la sponsorul principal al „câinilor“, Orange.
Înainte de startul campionatului, dinamoviştii şi-au prezentat cu fast echipamentele de joc. Noile tricouri ale „câinilor“ au prins la public, replicile s-au vândut destul de bine, mai ales că acestea aveau în premieră elemente noi. Cel mai important a fost inserarea chipului lui Hîldan pe faţa tricourilor, însoţit de sloganul ultraşilor, „FCD în ADN“. Apoi, pe spate au fost trecute numele fotbaliştilor, după o pauză de 20 de ani, iar acest lucru a fost, din nou, pe placul suporterilor.
Tot de aici au apărut însă şi unele probleme, de ordin organizatoric, iar acestea au fost reparate în plin sezon. Pentru început, conducerea a uitat să obţină acordul familiei regretatului Cătălin Hîldan pentru folosirea în scop de marketing a imaginii fostului număr 11. Cum fără acordul familiei nu se pot vinde obiecte promoţionale cu imaginea sau numele lui Cătălin, Ionuţ Negoiţă a avut o întâlnire cu fratele şi tatăl „Unicului Căpitan“ şi se pare că a rezolvat această problemă. Şi folosirea numelor pe tricou a dus la unele neînţelegeri. Asta pentru că, în acel loc, pe tricou trebuia să fie brandul unui sponsor. Şi nu unul oarecare, ci cel mai vechi partener al roş-albilor, Computerland, firma care îi parţine lui Nicolae Badea, fostul preşedinte al Consiliului de Adminstraţie al clubului.
Cum contractul dintre părţi prevedea acest lucru, la scurt timp, în urma unei sesizări, conducerea a fost nevoită să îndrepte şi această greşeală. Numele elevilor lui Gigi Mulţescu au rămas la locul lor, iar sub număr, de la meciul cu Corona Braşov va fi inserat şi logo-ul firmei de IT. Computerland nu este singurul sponsor al lui Dinamo la care Badea este implicat. Orange România, firma care apare pe piept, este un alt brand la care fostu