•Reluarea programului "Universitatea Coca-Cola"
Ieri, 30 aprilie, a avut loc la Hotelul "Moldova" din Iasi, pentru a doua oara, programul educational cunoscut sub genericul "UNIVERSITATEA COCA -COLA". Programul, in aceasta forma, este unic in lume, dar va fi preluat si in alte tari pe acelasi model.
Initiat in anul 1998 in colaborare cu ASEBUSS, acest program util si atractiv finantat de Compania Coca-Cola s-a bucurat de un remarcabil succes in rindul participantilor.
Sugestia de reluare a cursului, venita din partea partenerilor de afaceri, a determinat Compania Coca-Cola sa organizeze o noua sesiune a "Universitatii Coca-Cola".
Anul acesta, programul educational se va derula in perioada 20 aprilie-7 mai, in Bucuresti si in 5 mari orase ale tarii: Timisoara, Constanta, Iasi, Brasov, Cluj. Cursul are o structura modulara si este sustinut de profesori universitari cu experienta, care initiaza participantii in tehnici de ultima ora de management si marketing.
Profesorii au initiat participantii in "Teoria celor sapte pasi", esentiala in buna gestionare a unei afaceri, aceasta sesiune fiind structurata in mod specific pentru gestionarea restaurantelor, barurilor si teraselor.
Compania Coca-Cola si-a propus ca prin acest program educational sa contribuie la dezvoltarea intreprinderilor comerciale mici si mijlocii cu care a stabilit relatii de parteneriat economic, participind pe aceasta cale la dezvoltarea in ansamblu a economiei romanesti, la crearea de noi locuri de munca.
Dupa opinia organizatorilor, la aceste cursuri s-a constat o mare deschidere a participantilor catre dialog, ceea ce reflecta dorinta lor de perfectionare, de imbunatatire a activitatilor de organizare a propriilor afaceri.
Liliana LESU
•Reluarea programului "Universitatea Coca-Cola"
Ieri, 30 aprilie, a avut loc la Hotelu