Sef al catedrei de marketing din cadrul Facultatii de Litere si Stiinte din cadrul Universitatii Bacau, profesorul Gheorghe Epuran, a scos recent de sub tipar lucrarea "Cybermarketing. Publicitate si eficienta pe Internet". Scoasa la editura bacauana "Plumb", cartea incearca sa-i introduca pe cei interesati in tainele publicitatii pe Internet, privita din perspectiva marketing-ului. "Autorul acestei lucrari ne convinge, cu argumente clare, ca noul suport media pentru comunicarea cu scop persuasiv in general, pentru publicitate in special aduce, gratie interactivitatii, un plus in calitatea comunicarii si in gradul de activare al indivizilor catre propria lor informare", a caracterizat prof. univ. dr. Iacob Catoiu, decanul Facultatii de Comert din cadrul Academiei de Studii Economice, noua aparitie editoriala. Cartea este, potrivit declaratiilor autorului, prima lucrare in domeniu din Romania. (Eduard CUCU) Sef al catedrei de marketing din cadrul Facultatii de Litere si Stiinte din cadrul Universitatii Bacau, profesorul Gheorghe Epuran, a scos recent de sub tipar lucrarea "Cybermarketing. Publicitate si eficienta pe Internet". Scoasa la editura bacauana "Plumb", cartea incearca sa-i introduca pe cei interesati in tainele publicitatii pe Internet, privita din perspectiva marketing-ului. "Autorul acestei lucrari ne convinge, cu argumente clare, ca noul suport media pentru comunicarea cu scop persuasiv in general, pentru publicitate in special aduce, gratie interactivitatii, un plus in calitatea comunicarii si in gradul de activare al indivizilor catre propria lor informare", a caracterizat prof. univ. dr. Iacob Catoiu, decanul Facultatii de Comert din cadrul Academiei de Studii Economice, noua aparitie editoriala. Cartea este, potrivit declaratiilor autorului, prima lucrare in domeniu din Romania. (Eduard CUCU)