Am scris cu ceva timp in urma despre bronzul obtinut cu ajutorul televizorului in vara asta, despre productiile muzicale indoielnice, dar atit de estivale, cit si despre oferta saracacioasa a posturilor noastre de televiziune din zilele cind caldura a luat-o razna.
Asadar, dupa o vacanta, speram mai reusita in realitate decit pe ecranul televizorului, septembrie anunta grile noi, cu filme si emisiuni de tot felul, care de care mai incitante. Schimbarea la fata a posturilor de televiziune s-a facut simtita, in primul rind, prin campaniile de relansare a imaginii posturilor, dar si prin cele de promovare a noilor grile de programe.
Antena 1 a mentinut sloganul „mereu aproape“, iar campania noii grile a fost construita pe ideea de implicare totala – „traieste cu adevarat“ –, care sa completeze mesajul de baza al postului.
PRO TV, dupa ce a fost „numai unul“, si-a schimbat si el sloganul, devenind din aceasta toamna „tot ce vrei“.
Asa ca, inainte de a viziona ce vor oferi grilele de toamna in materie de emisiuni, e bine sa analizam putin felul in care ne sint prezentate noutatile si ne sint anuntate schimbarile. Promo-urile Antenei 1 sint, in noua formula, mult mai dinamice si incearca structurarea mesajului astfel incit sa fie receptate de un public cit mai larg. Daca pina acum imaginea postului putea fi mult mai usor asimilata cu cea a unei televiziuni pentru omul simplu, cu media de virsta spre 50 de ani, noua campanie de imagine incearca sa faca din Antena 1 un post nu doar popular, ci si unul foarte actual. Publicul vizat in acest caz este cel de pina in 30 de ani, iar pentru a-l cistiga, era nevoie de o imagine mai relaxata a postului, de elemente haioase care sa domoleasca putin scortosenia care a caracterizat atita timp Antena 1. Pe aceasta linie au fost realizate mai toate promo-urile si genericele de aici, incepind cu cel de la pu