Emisiunile aflate in topul audientei TV sint, fie vara, fie iarna, emisiunile de stiri. Poate de aceea, orice schimbare facuta in acest domeniu devine extrem de importanta. Ne gindim numai la citeva dintre evenimentele care au avut ca protagonisti vedete ale buletinelor informative: Andreea Esca, sex-simbolul stirilor de la PRO TV, pleaca in concediu de maternitate si ii preda in direct stafeta lui Cristian Tabara, Andreea Marin stoarce lacrimi si face „Surprize, surprize“, dupa ce s-a lansat ca prezentatoare la Jurnalul de la TVR 1, Mircea Radu, „stirist“ la acelasi TVR 1, ajunge la Antena 1 sa faca emisiunea „Din dragoste“.
Dat fiind ca luam contact cel putin o data pe zi cu un buletin de stiri – nemaivorbind de cazurile in care urmarim cu sfintenie emisiunile informative ale tuturor posturilor de televiziune, bineinteles atunci cind orele de difuzare nu se suprapun – nici un detaliu nu trece neobservat. Gasim peste tot, in tren sau in statia de autobuz, pe cineva care sa dezbata o problema vitala: este sau nu mai bun Cristi Tabara in postura de la stiri decit in cea de la „Buna dimineata, PRO TV e al tau“, pe cineva care sa vrea sa se tunda à la Mona Nicolici, sau cititori(oare) fideli(e) care tin evidenta tuturor mondenitatilor in care sint implicate vedetele de la stiri, reflectate, de regula, in revistele specializate.
Plecind de la aceasta premiza, ne-am gindit ca nu e putin lucru atunci cind una dintre emisiunile importante de stiri, Observatorul Antenei 1, isi schimba look-ul.
Decorul studioului de unde se transmite Observatorul este vizibil imbunatatit. S-a renuntat la austeritatea culorii albastre si la filmarile in plan apropiat; spatiul pare astfel mult mai aerisit si mai generos. La aceasta senzatie contribuie si culoarea maron-rosiatica a meselor din platou. Prezentatorii par a se simti si ei mai confortabil si poate de