Pentru ca orizontul de asteptare al rominului cere spectacol de tinuta, desfasurari de forte, explozie de creativitate, candidati cu nerv si mai ales noutate, telecomanda ramine neatinsa. Deci, cetateanul romin e dispus sa se lase convins, asa cum s-a itimplat i cazul Basescu. Agentiilor de publicitate nu le ramine decit sa semneze regia. Timp de 25 de minute, itr-adevar se aud acorduri zdrobitoare, de la temele lui Ciprian Porumbescu la cele ale lui Beethoven, cu escale prin folclorul rominesc
Pentru ca orizontul de asteptare al rominului cere spectacol de tinuta, desfasurari de forte, explozie de creativitate, candidati cu nerv si mai ales noutate, telecomanda ramine neatinsa. Deci, cetateanul romin e dispus sa se lase convins, asa cum s-a itimplat i cazul Basescu. Agentiilor de publicitate nu le ramine decit sa semneze regia. Timp de 25 de minute, itr-adevar se aud acorduri zdrobitoare, de la temele lui Ciprian Porumbescu la cele ale lui Beethoven, cu escale prin folclorul rominesc sau cel al nationalitatilor conlocuitoare.
Ce imagini sustin aceste imnuri? Spoturi narative cu candidatul din fata si din profil. Promisiuni. Greseli de exprimare. Reminiscente rau ascunse de la congresele PCR. Ruperi de stil de la o prezentare la alta (vocea pusa pentru prezentarea unui partid seamana cu cea de la Teleenciclopedia, i vreme ce vocea materialului urmator e identica cu cea a stirilor unei televiziuni comerciale), cadre amatoristice si, peste tot, ca element unificator, simbolurile Uniunii Europene. Cine ar trebui sa cenzureze acest prost-gust prafuit?
Este necesar un oficiu pentru protectia... electorului?
Dragos Grigoriu, director general la Tempo Adverstising, considera, pe jumatate i gluma, pe jumatate serios, ca un asemenea oficiu ar fi necesar pentru sanatatea electoratului. Asociatia Internationala a Publicitatii - Filiala Ro