Desi vestile par destul de rele pentru concernul Daewoo, joi seara a fost lansata la Iasi cea mai recenta vedeta a acestei companii, Nubira II. Consilierul juridic al firmei Daewoo Auto Trading, Ovidiu Bacein, este de parere ca presa a exagerat si concernul coreean Daewoo nu va disparea cu una, cu doua. El este sigur ca justitia va avea un cuvant greu de spus si va contracara ceea ce au creat sindicatele, iar Daewoo va intra intr-un proces de restructurare. "Legea falimentului permite si in Coreea propunerea unei proceduri de reorganizare a concernului Daewoo si, desi sunt mari datorii la banci de stat, inca nu s-a epuizat ultima cale legala de atac pentru revenirea la o situatie normala. Daca sindicatele coreene au preferat falimentul decat sa fie concediate 3.500 de persoane, nu acesta este si raspunsul final al justitiei. La fel au avut probleme si Kia Motors, care acum face parte din concernul Hyundai si are numele si vanzarile asigurate foarte bine, precum si Samsung Motors, ce apartine acum de Renault. Si Ford are probleme din cauza anvelopelor Bridgestone. Stirea din mass-media privind falimentul Daewoo nu trebuie sa-i ingrijoreze pe clientii ieseni", a declarat Bacein.
Nu ne mai ramane decat sa speram ca, totusi, noi, romanii, nu vom avea de suferit de pe urma acestor transformari si ca in cele sase luni pentru care exista stocuri de masini si piese la Iasi, concernul isi va reveni. Iesenii sunt oarecum ingrijorati si foarte multi au lansat deja anunturi prin mica publicitate prin care predau sau cedeaza contracte pentru automobile produse de Daewoo. O Nubira II SX costa 12.490 de dolari, o Nubira II de top este 14.490 de dolari, iar modelul break - 13.490 de dolari. Daewoo Auto Trading le vinde in rate sau in leasing si da credite din banii proprii, fara a apela la banci, perioada de garantare fiind sase luni sau 100 de mii de kilometri, iar deo