Autobuzele "Braicar" respecta, in mare parte, frecventa, dar dimineata se circula in continuare pe scari Intrarea in normalul dorit de toti in ceea ce priveste transportul public de persoane in municipiu se lasa, inca, asteptata. Provizoratul in care se scalda transportatorii particulari prolifereaza in continuare ilegalitatea, iar autobuzele "Braicar", cu toata frecventa vizibil mai buna decit pina acum, nu pot face fata, totusi, cererii - in special dimineata. In ciuda incercarilor si a bunelor intentii exprimate, "Braicar" este, inca, destul de departe de a-si rezolva problemele. Pe de alta parte, nici transportatorii particulari nu se cumintesc, prin actiunile lor taindu-si, de fapt, singuri craca de sub picioare si, in plus, isi discrediteaza liderii care si-au exprimat clar dorinta de a respecta intocmai legea. De veghe in statia "Braicar" Pentru a verifica personal frecventa autobuzelor "Braicar" si situatia din statii, redactorul nostru s-a amplasat intr-una din statii pentru a observa cum stau lucrurile in realitate. Statia aleasa: Bariera Calarasilor, din directia de mers spre Centru. Ora 7.32. Statia - supraaglomerata. Zeci de calatori asteptau autobuzul, printre care multi elevi. Ce-i drept, frecventa autobuzelor a fost vizibil imbunatatita. Mai putin liniile 16 si 17, care circula extrem de rar. "Braicar" a scos la "bataie", pe linga autobuze, si doua minibuze Zil - "marea" achizitie cu care s-ar fi dorit, probabil, contracararea maxi-taxi-urilor - plus 4 microbuze TV romanesti - asa-zisele dube. Redactorul nostru a urmarit circulatia autobuzelor prin aceasta statie timp de aproape o ora si jumatate. Iata care a fost situatia, pe fiecare linie de autobuz in parte. Pe linia 2 au trecut, in acest interval, 14 autobuze - de fapt 9, dar 5 dintre ele au reusit sa treaca de doua ori, facind un tur complet al traseului. Primul autobuz care a trecut prin statie,