•Consiliul Local a aprobat ieri infiintarea unui serviciu de control a activitatii asociatiilor •Acesta va veni in ajutorul locatarilor nemultumiti care, pana acum, nu aveau unde sa-si depuna plangerile
Consiliul Local a aprobat, ieri, infiintarea unui serviciu care sa se ocupe de controlul asociatiilor si in special a activitatii administratorilor.
Pana acum, orice reclamatie a locatarilor referitoare la modul de organizare a asociatiei sau activitatea propriilor administratori nu-si gasea nici un fel de rezolvare, deoarece, in lipsa unei hotarari de guvern, nici o institutie nu era abilitata sa se ocupe de rezolvarea plangerilor. Odata infiintat acest serviciu, in urma unei hotarari de guvern recent aparute, toti locatarii care sunt nemultumiti pot depune sesizari care vor fi analizate de catre angajatii Primariei. "Un astfel de serviciu era necesar. Noi nu aveam prea multe parghii legale ca sa controlam activitatea administratorilor. Odata cu infiintarea acestui serviciu, locatarii vor avea unde sa se adreseze si sa le fie rezolvate plangerile", a declarat purtatorul de cuvant al RADET, Vasile Enache.
Odata cu infiintarea serviciului de control al activitatii asociatiilor, este de asteptat ca, in majoritate, plangerile sa fie legate de activitatea administratorilor si, in special, de cei banuiti ca au folosit banii locatarilor in scopuri personale.
Marius PILA
•Consiliul Local a aprobat ieri infiintarea unui serviciu de control a activitatii asociatiilor •Acesta va veni in ajutorul locatarilor nemultumiti care, pana acum, nu aveau unde sa-si depuna plangerile
Consiliul Local a aprobat, ieri, infiintarea unui serviciu care sa se ocupe de controlul asociatiilor si in special a activitatii administratorilor.
Pana acum, orice reclamatie a locatarilor referitoare la modul de organizare a asociatiei sau act