La clasa I, pretul este de-a dreptul infiorator": 308.000 lei. La accelerat, preturile sint cele ale trenurilor rapid, anterioare scumpirii. Agentia de voiaj nu mai percepe, insa, comision. De asemenea, abonamentele CFR pe distante scurte s-au ieftinit Ca urmare a noilor majorari a tarifelor la transportul pe calea ferata, un bilet de tren, cu rapidul, la clasa a doua, pe ruta Braila-Bucuresti, via Buzau, costa acum 214.000 lei, cu 68.000 lei mai mult decit saptamina trecuta. Pe aceeasi ruta si la aceeasi clasa, dar prin Urziceni, un bilet costa 184.000 lei. Pentru biletele de clasa I, lucrurile sint si mai tragice: 308.000 lei o calatorie, prin Buzau, si 261.000 lei, prin Urziceni. Elevii, studentii si pensionarii platesc "doar" 166.000 lei, respectiv 143.000 lei. Sa nu va inchipuiti ca acceleratul a ramas accesibil din punctul de vedere al tarifelor. Un bilet pina la Bucuresti costa acum cit costa, pina mai ieri, rapidul: 152.000 lei, prin Urziceni, cu clasa a doua, si 237.000 lei, cu clasa intii, respectiv 111.000 lei pentru elevi, studenti si pensionari. Pina la Galati, un bilet cu personalul costa 19.000 lei, clasa a doua, cu 5.000 lei mai mult decit inainte. Acceleratul costa 49.000 lei, iar rapidul 80.000 lei. Pina la Brasov, o calatorie cu rapidul va "seaca" de 256.000 lei, clasa a doua, si 328.000 lei, clasa intii, respectiv 202.000 lei pentru elevi, pensionari, studenti. Pentru Iasi, cu acceleratul, platiti 294.000 lei pentru o calatorie, la clasa I, si 183.000 lei, la clasa a doua. Pina la Suceava, tot cu acceleratul, un bilet costa, prin Barbosi, 373.000 lei - clasa I, 238.000 lei - clasa II, 160.000 lei - elevi, studenti, pensionari. Un drum pina la Cluj, cu acceleratul, ajunge sa coste 522.000 lei - clasa I, 341.000 lei - clasa a II-a, si 233.000 lei, pentru categoriile care beneficiaza de reduceri. Pe de alta parte, unele abonamente CFR, pe distante sc