Campania, care se va desfasura in ziare, la televiziune si pe panouri de afisaj publicitar, promoveaza o carte gratuita de 134 de pagini, numita "Kraft zum Leben" ("Forta pentru viata"), care poate fi obtinuta printr-un simplu apel telefonic.
Fundatia Arthur DeMoss continua opera de prozelitism a omului de afaceri cu acelasi nume, care a incetat din viata in 1979. El a facut avere in domeniul asigurarilor, fiind unul dintre pionierii marketingului direct. Fundatia creata de el sustine un mod de viata "curat", fara alcool sau nicotina si finanteaza grupuri de presiune si campanii impotriva homosexualilor, avorturilor si relatiilor sexuale inainte de casatorie.
Campania, care se va desfasura in ziare, la televiziune si pe panouri de afisaj publicitar, promoveaza o carte gratuita de 134 de pagini, numita "Kraft zum Leben" ("Forta pentru viata"), care poate fi obtinuta printr-un simplu apel telefonic.
Fundatia Arthur DeMoss continua opera de prozelitism a omului de afaceri cu acelasi nume, care a incetat din viata in 1979. El a facut avere in domeniul asigurarilor, fiind unul dintre pionierii marketingului direct. Fundatia creata de el sustine un mod de viata "curat", fara alcool sau nicotina si finanteaza grupuri de presiune si campanii impotriva homosexualilor, avorturilor si relatiilor sexuale inainte de casatorie.