-Seria dansului la MAD. MAD a hotarit sa nu mai faca seri conventionale, cu reprezentatii programate pentru fiecare week-end, ci spectacole in serii lunare de trei zile, in care in fiecare seara sa fie prezentate mai multe productii. Seria care tocmai s-a incheiat a cuprins, alaturi de spectacole deja cunoscute, si unele in premiera. Seria a inceput vineri 25 ianuarie prin reprezentatiile cu Fiinte ale miinilor (un solo Carmen Riban), Iluzii de hirtie (cu Elena Zamfirescu), ca sa continue simbata, a doua zi, cu spectacole in care experimentul a avut rolul principal. Primul din ele, Outcome, in coregrafia lui Manuel Pelmus si interpretarea lui Eduard Gabia, si-a propus sa forteze un alt tip de perceptie a publicului. Apropiat de performance, productia pune la incercare, in mod deliberat, rabdarea spectatorilor, urmind o directie noua in dansul din Europa ultimilor cinci ani, al carei reprezentant cel mai cunoscut este elvetianul Xavier Leroi. In aceasta a doua zi a putut fi urmarita si reprezentatia Aproape liniste a Mateiei Stanculescu, coregrafa cu multe premii la activ, cu un umor rar intilnit in arta coregrafica de azi, cu dispret pentru tipul de dans incriptat in coduri pe care numai initiatii le-ar putea dezlega, cu inteligenta a constructiei scenice. De altfel, toate acestea sint merite care au ajutat-o, in urma unei auditii, sa fie admisa la renumita Scoala belgiana de dans contemporan de la Paris a Companiei Rosas, unde va pleca in februarie. Seara experimentului a culminat cu Coregrafia publicului, o parte in care spectatorii au profitat de prezenta dansatorilor Vava Stefanescu si Florin Fieroiu, de spatiul amenajat cu toate luminile necesare si de prezenta pe scena a muzicianului Sorin Romanescu pentru a modela singuri un spectacol de dans, impunindu-le dansatorilor ce tip de miscari au intentionat, ce muzica, ce stari si ce lumini au dorit. Seara s-a