RomTelecom modifica procedura de facturare
incepind de azi se schimba modalitatea de facturare a apelurilor de pe fix pe mobil. Aceasta masura a fost luata de RomTelecom in acord cu Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului. Astfel, pentru convorbirile pina in 60 de secunde, durata se va rotunji la un minut. Taxarea va fi de 17 centi (fara TVA), indiferent de momentul cind are loc convorbirea, conform tarifului stabilit de Ministerul Comunicatiilor. De la al doilea minut de convorbire, fiecare 5,5 secunde sint taxate cu 1,56 centi, indiferent de ora la care se face apelul. Plata se va efectua in lei, la cursul oficial de schimb din luna precedenta celei emiterii facturii. Cursul va fi inscris pe factura. De asemenea, de la 1 aprilie, factura RomTelecom va fi defalcata pe fiecare categorie de convorbiri: interurbane, locale, internationale, servicii suplimentare, apelurile catre telefoanele mobile, catre furnizorii de Internet etc. Modificarile se vor face la inceput numai pentru centralele digitale, urmind ca treptat sa se extinda pentru toata reteaua. (Ioana Moldoveanu)
O treime din angajatii firmelor de joburi, consilieri cu diploma ai somerilor
Salariatii, pe cale sa-si piarda locul de munca, au dreptul la consiliere, cu 30 de zile inainte de a deveni oficial someri. Saptamina aceasta, executivul a adoptat o hotarire prin care consilierea viitorilor someri se realizeaza atit de agentiile de ocupare a fortei de munca, precum si de firme specializate, acreditate. Firmele care doresc sa fie acreditate trebuie sa aiba o baza de date care sa contina informatii despre piata fortei de munca, ofertele angajatorilor sau cursurile de calificare/recalificare. O alta conditie impusa pentru acreditare tine de capacitatea firmei de a efectua teste de aptitudini si de a instrui viitorii someri pentru a-si gasi o slujba. Pentru aceasta,