Traian Basescu, presedintele PD si primarul general al Capitalei, este asimilat cu virful de lance al opozitiei actuale, in lupta cu puterea. Ofensiva sa impotriva coruptiei din Primaria Capitalei si a coruptilor din politica, in general, a fost incununata cu o puternica ascensiune in sondaje. Pentru a fi corect pina la capat cu publicul care i-a atribuit imaginea de justitiar, Traian Basescu trebuie sa lamureasca mai intii propriile sale probleme cu legea.
Cazul navelor vindute pe un dolar se afla pe ultima suta de metri la Parchetul General
Traian Basescu, presedintele PD si primarul general al Capitalei, este asimilat cu virful de lance al opozitiei actuale, in lupta cu puterea. Ofensiva sa impotriva coruptiei din Primaria Capitalei si a coruptilor din politica, in general, a fost incununata cu o puternica ascensiune in sondaje. Pentru a fi corect pina la capat cu publicul care i-a atribuit imaginea de justitiar, Traian Basescu trebuie sa lamureasca mai intii propriile sale probleme cu legea. Scandalul falimentarii flotei nationale, in care a fost implicat fostul ministru al transporturilor, este departe de a se fi incheiat. Tacerea care s-a asternut uneori peste el nu este suficienta pentru ca Traian Basescu sa se prezinte in fata natiunii curat ca lacrima. Aceasta, cu atit mai mult cu cit la Parchetul General exista pe rol un dosar ?greu?, deschis impotriva sa nu de actualii sai adversari politici din PSD ci de pe vremea cind Traian Basescu se afla... la putere. Dosarul a fost deschis in 1999 (cind procuror general era chiar Mircea Criste, un fost membru PD) si il incrimineaza pe Traian Basescu ca, in 1991, pe cind era ministru al transporturilor, a semnat celebrul contract de asociere cu firma norvegiana ?Klaveness?, careia practic i-au fost vindute 16 nave maritime cu un dolar bucata. In urma acestui contract, partea romana s-a ales fara nave, dar si