Desi edilii orasului spun ca starea drumurilor din Brasov este buna, soferii nu sint de aceeasi parere, numarul celor care si-au stricat masinile pe aceste strazi si au decis sa-si recupereze banii de la primarie crescind de la an la an. Consiliul Local Brasov a avut, in ultimii ani, mai mult de 20 de procese, despagubirile acordate fiind de peste 200 de milioane de lei. Administratia locala este data in judecata de societatile de asigurari, in numele clientilor lor, mai ales a celor care detin masini scumpe, care au din ce in ce mai mult curaj sa ceara bani edililor pentru a si le repara.
Pentru Consiliul Local Brasov este mai ieftin sa plateasca despagubiri decit sa repare strazile
Desi edilii orasului spun ca starea drumurilor din Brasov este buna, soferii nu sint de aceeasi parere, numarul celor care si-au stricat masinile pe aceste strazi si au decis sa-si recupereze banii de la primarie crescind de la an la an. Consiliul Local Brasov a avut, in ultimii ani, mai mult de 20 de procese, despagubirile acordate fiind de peste 200 de milioane de lei. Administratia locala este data in judecata de societatile de asigurari, in numele clientilor lor, mai ales a celor care detin masini scumpe, care au din ce in ce mai mult curaj sa ceara bani edililor pentru a si le repara. In schimb, mecanicii auto spun ca majoritatea proprietarilor de masini ieftine nici macar nu mai reclama faptul ca si-au defectat autoturismul din cauza unei gropi din mijlocul drumului, astfel ca nu poate fi intocmita o statistica a cazurilor de acest gen.
Soferii trebuie sa fotografieze groapa care le-a stricat masina
In 1999, doar trei persoane au avut curaj sa ceara despaguri de peste 20 de milioane de lei Consiliului Local.
Doi dintre soferi detineau autoturisme Daewoo Espero, iar cel de-al treilea un Tico. In 2000, numai doua persoane, care detineau un