Vaporul care a acostat, joi seara, in Portul Constanta Sud a adus sute de containere care sint transportate, in cel mai mare secret, spre baza de la Mihail Kogalniceanu. ?Annemieke?, nava comerciala cu pavilion Antigua, a acostat in dana 119, iar lumina rosie de la catarg
Sute de containere pentru militarii americani au fost descarcate in Portul Constanta si transportate cu trenul pina la baza aeriana Mihail Kogalniceanu
Vaporul care a acostat, joi seara, in Portul Constanta Sud a adus sute de containere care sint transportate, in cel mai mare secret, spre baza de la Mihail Kogalniceanu. ?Annemieke?, nava comerciala cu pavilion Antigua, a acostat in dana 119, iar lumina rosie de la catarg - care inseamna ca are o incarcatura periculoasa -, paza militara de pe dana si graba cu care vaporul a fost descarcat demonstrau ca este vorba de un transport special. Ieri dimineata, nici o persoana nu a mai avut voie sa patrunda in port decit cu aprobare speciala de la directorul Zonei Libere Constanta Sud, unde se afla dana 119, cu atit mai putin ziaristii care nu au putut observa ce se petrecea pe chei.
Doua garnituri de tren cu cite 29 de vagoane fiecare
Descarcarea vaporului s-a facut cu rapiditate, containerele au fost urcate in vagoane-platforma, apoi au pornit spre Nicolae Balceascu, o halta situata la numai citiva kilometri de Baza Aeriana Mihail Kogalniceanu. Surse din cadrul CFR Marfa ne-au declarat ca la statia Nicolae Balcescu au ajuns ieri, la amiaza, doua garnituri de tren cu cite 29 de vagoane fiecare, iar pe fiecare vagon se aflau cite doua containere. Asta inseamna un total de 116 containere pazite cu strasnicie de militari romani. Descarcarea vagoanelor a avut loc cu mare greutate pentru ca nu exista decit o macara, care facea cu greu fata volumului important de marfa, iar din cauza greutatii mari, terasamentul caii ferate s