"Cerbul" nostru a prins viteza. Toata lumea pare a se fi miscat mai repede si mai cu spor, din moment ce insusi "printul muzicii latino", Ricky Martin, va onora prima zi cu un recital de greutate (5 "Cerbul" nostru a prins viteza. Toata lumea pare a se fi miscat mai repede si mai cu spor, din moment ce insusi "printul muzicii latino", Ricky Martin, va onora prima zi cu un recital de greutate (5 tone de echipament). Frumosul animal impodobit cu coarne de toti ravnite si-a schimbat si el look-ul, in spoturile publicitare. Intepenita in vechile tipare a ramas numai prefata pe care, intre Telejurnal si emisiunea "Unu si Unu", o "semneaza" Tania Budi. Tot mai blonda prezentatoare apartine categoriei de vesnice aspirante la conditia de vedeta care par sa aplice candid, cu fiecare aparitie, experienta lui Baudelaire, asa cum domnul Jourdain facea proza fara sa stie: ea "detesta miscarea care deplaseaza liniile". Seara de seara, nu am vazut-o decat "in plan american", cu mainile infipte, conform celei mai banale poze nonsalant-sexy, fie in buzunare, fie in centura, evident, coborata. Croitorii au trebuit, banuiesc, sa-si calce pe inima si sa agate si de o vaporoasa rochie de matase o ditamai curea soldateasca, pentru fotogenica odihna a degetelor starului. Daca vrei sa dai o raita buna pe la posturile vecine, poti sa fii sigur ca tot asa o vei regasi pe Tania Budi, cum ai lasat-o, cu ochii pironiti in prompter, sprijinita in cingatoare, varianta senzual-postmoderna a stramosescului "cu mainile in sold". Cred ca televiziunea ar fi fost mai castigata daca ar fi filmat-o un minut, hai, doua, lasand, apoi, vedeta in stop-cadru, cu cateva vorbe venite din off. Tot un drac era, la cat de tepene sunt imaginile asa-zis miscatoare. Postul facea economie de pelicula, una la mana. Doi la mana: telespectatorii ar fi putut, eventual, sa creada ca este vorba de un efect artistic