Duel cu mesaje
Aceste programe sint privite ca fiind viitorul televiziunii interactive, in care audienta isi depaseste conditia si se implica activ; un exemplu este jocul de mare succes ?WaterWar?, din Finlanda. In acest joc, difuzat dupa-amiaza pe un mic canal TV pentru tineri si urmarit de circa 10.000 de telespectatori, concureaza doua echipe care se bat cu pistoale cu apa. Telespectatorii isi aleg un reprezentant, caruia ii dau instructiuni prin SMS. La fiecare joc participa cel putin 50 de persoane si mai este loc si pentru altii. In pofida segmentului restrins caruia i se adreseaza, emisiunea s-a dovedit a fi un succes financiar.
Jocuri cu audienta
In Filipine, postul ?Gamechannel.tv? a dus conceptul un pas mai departe, oferind o gama de jocuri ?multiplayer?, fiecare mediat de un moderator, in perioada de maxima audienta.
In pofida faptului ca telespectatorii agreeaza in mod clar conceptul, exista indoieli ca el ar putea fi integrat in curentul principal. ?Cea mai mare intrebare este daca acest concept poate avea succes in perioade de audienta maxima si daca se va angaja in joc un numar de oameni suficient de mare?, spune Smith. ?Trebuie sa mergem mai departe, de la ceva doar pentru amatorii de jocuri spre ceva la care toata lumea sa fie interesata sa participe?, a adaugat expertul.
Duel cu mesaje
Aceste programe sint privite ca fiind viitorul televiziunii interactive, in care audienta isi depaseste conditia si se implica activ; un exemplu este jocul de mare succes ?WaterWar?, din Finlanda. In acest joc, difuzat dupa-amiaza pe un mic canal TV pentru tineri si urmarit de circa 10.000 de telespectatori, concureaza doua echipe care se bat cu pistoale cu apa. Telespectatorii isi aleg un reprezentant, caruia ii dau instructiuni prin SMS. La fiecare joc participa cel putin 50 de persoane si mai este loc si pentru altii.