Daca multe dintre vedetele postului Pro TV au plecat la Antena 1, cei ramasi in Pache Protopopescu si-au gasit o ocupatie foarte serioasa: il cauta de zor pe „Nicu“. Stai CaNicula Pro TV, sloganul imbecil pe care l-au fluturat pe ecrane cei de la Pro TV in incercarea de a face audiente pe timpul verii, a degenerat intr-o adevarata isterie a postului, aflat intr-o perioada de deriva de cind Adrian Sirbu pare sa se ocupe mai mult de business-ul cu filme decit de cel cu televiziunea.
„Cine-i Nicu asta, domne’?“, „Cum arata?“, „Il cunoasteti pe Nicu?“, „Ce fel de tip e Nicu?“, „Citi ani are Nicu?“ sint doar citeva dintre intrebarile cu care au fost bombardati telespectatorii timp de citeva luni. Ei trebuiau convinsi, prin numeroase promo-uri filmate cu oameni de pe strada care povesteau diverse lucruri despre cunostinte, colegi de serviciu sau rude purtind acest prenume, ca tot ce se intimpla pe ecran i se datoreaza acestui personaj fantomatic, botezat „Nicu“. El alegea si prezenta in citeva vorbe filmele, recomanda emisiunile, asadar trebuia vindut ca o marca simpatica si populara a postului.
Puteai sa te identifici cu personajul atunci cind gusturile voastre coincideau, sau, din contra, daca nu-ti placea ce vezi, aveai pe cine sa injuri.
Jocul stupid si ieftin „de-a Nicu“ parea o pista neinspirata si fara nici un fel de sanse, asa ca ne-am fi asteptat sa se renunte la el o data cu lansarea grilei de toamna. Numai ca Pro TV-ul a plusat si si-a propus sa defileze si-n urmatorul sezon, in lipsa de altceva, tot cu Nicu.
Cautarea lui Nicu s-a transformat, ca altadata incercarea de a gasi o componenta pentru trupa ASIA, intr-o campanie mediatica de proportii. Emisiunea Pune-te pe Nicu (titlu mai aberant cu greu poti sa-ti imaginezi), demarata simbata, va urmari saptamina de saptamina eforturile cu care caravana concurentilor va face sap