•Mentinerea tramvaielor second hand, considerate DESEURI, implica in occident achitarea unor taxe pentru protectia mediului extrem de ridicate •Un asemenea vagon de tramvai devine un bolid criminal •Nici una dintre casarile si dezmembrarile sinelor de tramvai nu a fost aprobata in vreo sedinta a Consiliului Local Iasi
Faptul ca ZIUA de Iasi a publicat in ultimele sale editii o serie de articole privind pericolul pe care tramvaiele si troleibuzele din proprietatea Regiei conduse de Neculai Abalasei il reprezinta a provocat o avalansa de telefoane la redactie. Un numar impresionant de cititori ai cotidianului ZIUA de Iasi au sunat si, practic, au bombardat redactia cu informatii, plangeri, reclamatii sau, pur si simplu, cu felicitari pentru cele publicate. Ieri, dupa articolul referitor la numele celor apropiati directorului Abalasei, o parte dintre cei vizati au avut o reactie de negare vehementa a acestor relatii personale. Totusi, cei in cauza au inceput sa-si puna problema gasirii unui alt loc de munca, sau macar sa-l paraseasca pe Neculai Abalasei, a carui protectie a devenit paguboasa. Reporterii cotidianului ZIUA de Iasi continua seria dezvaluirilor despre ceea ce se intampla la RATEC, in special cu referire la siguranta minima a calatorilor cu tramvaiele unitatii de transport in comun, pastorita de directorul Abalasei. Prezentam in continuare o serie de informatii referitoare la bataia de joc pe banii publici ai municipalitatii, bani colectati din taxele si impozitele platite de ieseni.
Cel mai usor tramvai al Regiei Autonome de Transport Electric in Comun (RATEC) din Iasi, condusa de Neculai Abalasei, are o greutate de aproximativ 18 tone. Un asemenea mijloc de transport, care coboara din Copou, pe str. Arcu sau pe pasarela din Alexandru cel Bun si pentru care macazul nu functioneaza normal are efecte nebanuite. Cu viteza cu c