Totul incepe cand pustii de liceu se plictisesc si vor sa-si creeze un loc al lor pe Internet. Pe aceste site-uri afiseaza fotografii si adrese ale altor site-uri care ii intereseaza sau pun muzica online.
Eric Hysen este un business-man foarte ocupat, afacerea lui in designul paginilor de Internet pentru companii mici creste vazand cu ochii. Acum are patru clienti, ceea ce nu pare mult, dar tinand cont ca Eric are doar 14 ani si este elev in clasa a noua la liceu, este mare lucru mai ales ca pentru el cel mai important lucru sunt temele de la scoala.
Iar cei ca Eric, care isi construiesc propriile pagini de Internet, sunt multi. Unii ajung sa-si construiasca afaceri, alti folosesc site-urile pentru a sustine organizatii si cauze in care ei cred, Amnesty International de exemplu sau forumuri unde se afiseaza sfaturi pentru tinerele mame.
Majoritatea covarsitoare sunt insa site-uri cu caracter personal unde sunt afisate informatii despre formatia de muzica, echipa sportiva favorita, moda sau prieteni. Acesti copii "scriu" despre ce stiu ei mai bine: ei insisi si viata lor de zi cu zi. Multe din aceste site-uri au registre unde vizitatorii se semneaza si fac comentarii.
Peter Grunwald fondatorul unei companii de cercetari despre Internet, estimeaza ca sunt aproximativ 2 milioane de site-uri create de copii cu varste intre 6 si 17 ani. Anul viitor numarul site-urilor ar putea ajunge spre 6 milioane sau chiar mai mult, iar estimarile facute arata ca 9% din copiii intre 9 si 12 ani au propriul site pe Internet.
Este o afacere sa-i incurajezi pe juniori
Managerul Terra Lycos, una din companiile care incurajeaza crearea de pagini pentru Internet spunea ca "numai acum de curand, crearea de site-uri a fost cu adevarat incurajata si transformata in afacere". Terra Lycos a gandit un