Directorul general al Teatrului National ?I.L. Caragiale? din Bucuresti a transformat panourile pe care ar fi trebuit sa faca publicitate pieselor din repertoriul propriu in spatii publicitare pentru diferite firme. Situatia acestor panouri este inca neclara deoarece o hotarire a Consiliului General al Municipiului Bucuresti a modificat destinatia initiala de ?afisaj exclusiv pentru spectacole? in ?panouri de afisaj pentru spectacole?.
Teatrul National din Bucuresti isi vinde altor firme spatiile acordate gratuit, pentru publicitate, de catre primarie
Directorul general al Teatrului National ?I.L. Caragiale? din Bucuresti a transformat panourile pe care ar fi trebuit sa faca publicitate pieselor din repertoriul propriu in spatii publicitare pentru diferite firme. Situatia acestor panouri este inca neclara deoarece o hotarire a Consiliului General al Municipiului Bucuresti a modificat destinatia initiala de ?afisaj exclusiv pentru spectacole? in ?panouri de afisaj pentru spectacole?.
Cu un an in urma, Consiliul General al Municipiului Bucuresti a atribuit, ?in folosinta gratuita, Teatrului National Bucuresti (...) un numar de 100 de amplasamente pentru montarea unor panouri de afisaj exclusiv pentru spectacole proprii?, dupa cum suna unul dintre articolele H.C.G.M.B nr. 86/10.04.2003. Locurile in care urmau sa fie amplasate panourile TNB erau dintre cele mai rivnite locatii pentru agentiile de publicitate din sectoarele 1, 2 si 3.
Dupa aproape doua saptamini, Consiliul General modifica formularea initiala a acestui articol, amplasamentele fiind atribuite TNB, in scopul ?montarii unor panouri de afisaj pentru spectacole, teatrul putindu-se asocia, in vederea realizarii acestor investitii, precum si pentru realizarea de venituri extrabugetare?. Noua formulare deschidea posibilitati nebanuite pentru spiritul comercial al directorulu