Fara indoiala, 2004 este un an profitabil pentru artistii romani. Campaniile electorale din vara si toamna acestui an sunt un bun prilej de rotunjire a veniturilor pentru cantaretii nostri. DANA CIOBANU
Cu mici exceptii, majoritatea interpretilor si trupelor din Romania si-au facut publica disponibilitatea de a canta pentru orice candidat care le plateste prestatia artistica. Nu doar pentru ca nu vor sa piarda banuti, ci si pentru a-si demonstra neutralitatea fata de diversele partide. âNu am semnat nici un contract de imagine cu vreun partid si nu promovam sloganuri politice pe scena. Tratam concertele organizate in campania electorala ca pe orice alt angajament artistic", ne-a declarat Mihai Georgescu, solistul trupei Bere Gratis. Este o miscare inteligenta: mielul bland suge la mai multe oi! PROFIT. Partidele au bani, si-au zis artistii. Asa ca si-au umflat cota, ca doar âplateste nasuâ mare"!. âPot sa va spun ca sunt trupe care au primit chiar si de 5 ori mai mult decat cota lor reala. Oricum, nici un artist nu ia mai putin de 500 de euro pentru o prestatie electorala. Din cate stiu, suma maxima oferita de un partid pentru un singur show a fost de 6.000 de euro, bani primiti de Holograf", ne-a spus Anghel Stoian, impresar de spectacole.
OFERTA. Candidatii isi atrag electoratul nu numai cu mici si bere, ci si cu muzica. Printre preferatii publicului si, implicit, ai concurentilor pentru primarii se numara Voltaj, Stefan Banica Jr., Holograf, Andra, Nicola, Blondy, VH 2, 3rei Sud-Est, Sexxy, Talisman si Maria Dragomiroiu. In functie de preferintele electoratului din provincie, la spectacole sunt adusi si manelisti. Spre exemplu, Nicolae Guta si Adi Minune, âdaruiti" de PNL alegatorilor din Giurgiu. Daca partidele neparlamentare au bugete mici, din care nu-si permit sa finanteze concerte, nu se poate spune acelasi lucru despre partidele ma