Mai intai a fost interviul din Playboy, o revista mai cunoscuta pentru "iepurasii" sai decat pentru atentia pe care o acorda business-ului. Apoi, a urmat documentul de prezentare a licitatiei, in care sustin ca vor sa schimbe lumea in bine. Si in fine, licitatia, a carei procedura democratica a ridiculizat o multime de bancheri cu vechime, si in urma careia au strans miliarde de dolari. Google este o companie atipica, cu un succes atipic, scrie publicatia Seattle Times.
Toate amanuntele "picante" despre licitatia Google arata cat de dispusa este compania din Mountain View, California, sa isi impinga limitele la maximum. Sa riste cat mai mult, ca sa aiba sanse cat mai mari sa castige. Declaratia care rezulta dintr-o astfel de atitudine nu poate fi decat "Suntem diferiti, si suntem mai buni". Insa daca aruncam o privire asupra istoriei companiei, vom intelege de ce inovatia si neobisnuitul sunt cuvintele de ordine la Google. Si mai mult ca sigur, vom intelege mai bine cum a fost posibil ca o companie care se nastea acum sase ani intr-un camin studentesc, avand drept "parinti" doi proaspat absolventi de universitate, sa ajunga astazi sa valoreze 27 de miliarde de dolari.
Tot timpul, cei doi fondatori ai Google, Sergey Brin si Larry Page (astazi in varsta de 30, respectiv 31 de ani) au avut in comun aceeasi viziune clara asupra a ce vor sa faca: o companie bazata pe un motor de cautare foarte bun. Chiar cel mai bun. Ei au avut tot timpul o convingere imposibil de combatut cu privire la faptul ca ceea ce gandesc este corect. Chiar daca, sau mai ales daca, altii erau de o alta parere. Putem sa-i spunem "factorul Albert Einstein", sau "factorul Bill Gates", insa oricum l-am numi, e clar ca cei doi baieti Google il au din plin.
Aceasta fantastica siguranta de sine i-a ajutat pe Page si pe Brin sa navigheze cu usurinta prin lume