"Clientul nostru, bataia noastra de joc"
Reteaua de magazinelor Internity iti ofera telefoane mobile, dar nu si servicii de reparatii * Telefonul il cumperi la orice colt de strada, dar singurul service al firmei exista in Bucuresti * Daca se strica in perioada de garantie, telefonul nu este inlocuit, ci trimis in service * In acest interval, nu ti se ofera un telefon in schimb * Amabilitatea personalului in relatia cu clientii, absolut inexistenta Unul dintre bunurile absolut indispensabile unui om al zilelor noastre este, fara discutie, telefonul mobil. Indiferent de varsta si profesie, comunicarea rapida si facila cu cei apropiati sau cu colegii de serviciu, in orice moment, oricand si oricum, a devenit o necesitate. Motiv pentru care cei mai multi dintre noi dispunem de un telefon mobil, mai mult sau mai putin sofisticat, pentru a-i putea contacta pe cei de care avem nevoie sau pentru a putea fi, la randul nostru, contactati. Una dintre firmele de la care poti achizitiona, in timp record, un telefon mobil, este firma Internity, care, asa cum se precizeaza pe site-ul acesteia, este reteaua de magazine a grupului Avenir Telecom, "unul din cei mai importanti distribuitori de echipamente si servicii de telecomunicatii din Romania". La randul sau, Avenir Telecom este parte integranta a grupului multinational de telecomunicatii Avenir Telecom International, lider pe piata franceza, cu extindere rapida in zonele de crestere economica din Europa de Est si Asia. Pentru un client obisnuit firma Internity ofera, intr-adevar, o gramada de avantaje. Reteaua de magazine fiind extinsa, telefonul ti-l poti procura de la orice colt de strada, preturile sunt rezonabile in cazul in care ti-l cumperi la liber, iar abonamentele nu sunt nici ele de lepadat. Toate acestea, insa, cu conditia sa nu ti se strice telefonul in interiorul perioadei de garantie. Care garantie este d