Time Warner, perdanta cursei pentru "biblioteca" de peste 4.000 de filme a studiourilor Metro-Goldwyn-Mayer, nu a fost de-a lungul timpului singura companie invinsa de Idei. Japonezul care se imbraca in costume italiene si conduce masini rapide (una dintre preferatele sale este Porsche 911) a stiut sa conduca agresiv si atunci cand se afla pe "autostrada" business-ului cu electronice.
Idei este un manager cu o viziune speciala despre viitorul tehnologiei. Viziunea sa? Un amestec complicat de teorie economica, psihologie si un limbaj destul de tehnic. El mizeaza pe un subiect controversat in ultimii ani, si anume convergenta echipamentelor electronice, care va permite transferul de date multimedia (filme, muzica, clipuri) intre televizor, combina muzicala, computer, si poate chiar frigider sau aragaz. In ciuda scepticilor si a numeroaselor critici, Sony a mers mai departe pe calea realizarii de gadget-uri si echipamente hibrid ce vor popula casa digitala a viitorului.
In timp ce altii la varsta sa se gandesc la pensie, Idei a reusit sa rezolve probleme peste care sefii companiilor rivale - Thomas Middelhoff la Betlesmann, Jean-Marie Messier la Vivendi Universal si Gerald Levin la AOL Time Warner - nu au reusit sa treaca. De altfel, toti trei au si parasit functiile de conducere din aceste cauze.
"Avantajul nostru este ca producem televizoare, PC-uri, console de jocuri, telefoane mobile si alte echipamente al caror continut multimedia este realizat tot de specialistii nostri", a declarat Idei. Iar gama de produse nu este deloc subtire. Walkman-urile Sony, concurente cu puternicul player digital iPod al Apple, camera digitala Cybershot, telefoanele mobile care pot fi folosite ca telecomanda, consola Playstation 2, care nu are rival pe masura. Sony detine de asemenea o linie de televizoare cu ecrane cu cristale