Universitatea "Al. I. Cuza" din Iasi(Foto: )
Odata ajuns in locul in care si "imparatul e singur", ai de-a face cu o adevarata industrie publicitara. Cumparari, vanzari, oferte, schimburi - toate le suporta peretii universitari. Gama e extrem de variata: se vand telefoane mobile, tigari, droguri, licente, proiecte si multe altele.
Toalete-bordel
La rang de cinste, insa, se afla anunturile matrimoniale, in special cele cu tenta homosexuala. Ofertantii nu se multumesc sa lase un numar de telefon sau o adresa de e-mail, ci intocmesc ad-hoc adevarate CV-uri, ce contin abilitatile multiple de care dispun.
Iata, spre exemplu, in corpul D, care gazduieste Facultatea de Psihologie si Facultatea de Sport, un bisexual tine sa anunte ca practica un sex oral grozav, altul, mult mai retinut, se multumeste cu sexul anal. Multi altii gasesc de cuviinta sa-si exprime starile erotice pe care le frecventeaza.
La un moment dat, bulversat de ceea ce vezi, parasesti toaleta-bordel si, vrand sa-ti revii, te sprijini de balustrada de ciment. Cu groaza, constati ca nu ai facut alegerea cea mai buna: balustrada e plina de alte mascari; de data aceasta, intri in universul obscen al microbistilor: "Muie Dinamo!", "Muie Steaua!" si asa mai departe.
Incerci sa iesi din oceanul de "muie", care te impresoara, si ceri socoteala portarului.
Pe timpul anului universitar, anunturile se inmultesc
Constantin Luca, portarul corpului D, ne declara: "Acum ati nimerit bine; este vacanta si numarul anunturilor este mic. In timpul anului, este dezastru! Peretii se umplu de prostii". Din rationamentul portarului, rezulta ca principalii suspecti sunt chiar studentii.
Intrebata de ce nu sterge peretii, femeia de serviciu marturiseste ca asta e una din preocuparile ei constante: "Azi sterg anunturile, maine apar la loc.