BestJobs.ro a deschis saptamana trecuta cea de-a doua editie a Targului de Joburi Online, moment care coincide si cu sarbatorirea a patru ani de existenta a site-ului, detinut de compania Neogen.
In 2003, la prima editie a targului au participat peste 15.000 de persoane si 100 de firme. Targul din acest an va tine pana la sfarsitul lunii octombrie si este, in opinia reprezentantilor Neogen, un eveniment cu un mare potential atat pentru cei peste 300.000 aplicanti BestJobs, cat si pentru cele 10.000 de firme care utilizeaza in prezent serviciile site-ului.
Companiile care participa la targul online de joburi isi creaza propriul "stand", unde se prezinta si unde candidatii isi pot depune CV-urile pentru orice departament. Toate companiile vor beneficia de o pagina comuna, unde au acces toti utilizatorii si unde numai simpla prezenta este o modalitate foarte buna de promovare.
Astfel, candidatilor li se ofera posibilitatea de a obtine un loc de munca in compania preferata, in departamentul dorit, de a se promova in fata unor companii de elita si, nu in ultimul rand, de a economisi timp si energie.
In patru ani de activitate, BestJobs.ro a devenit instrumentul de recrutare online cel mai utilizat atat de companii, cat si de cei care-si cauta un loc de munca.
"Clientii BestJobs reduc costurile de recrutare. Fie ca folosesc publicarea instant de anunturi sau cautarea in baza de date care contine 200.000 de CV-uri, companiile din Romania incep sa aprecieze din ce in cel mai mult acest instrument", explica Calin Fusu, directorul general al companiei.
Site-ul, creat de patru tineri antreprenori care s-au cunoscut cu ajutorul internetului, a incercat sa ofere de la inceput un loc de intalnire profesionist pentru cererea si oferta de munca din Romania.
La un an de la infiintare, Best