Din totalul formularelor, 10% sunt incomplete sau contin date incorecte * In aceste situatii se va lua legatura cu persoanele respective pentru a se solicita informatiile corecte * Pana la ora actuala au fost primite la sediul DDFSS peste 26.000 de cereri Directia pentru Dialog, Familie si Solidaritate Sociala se afla, la ora actuala, in plina actiune de verificare a plicurilor returnate de populatie pentru a beneficia de ajutoare la incalzire. Ana Dancea, director general interimar al DDFSS a precizat ca, pana la ora actuala, din cele 58.000 de formulare trimise, s-au intors 26.274. Dintre acestea, in baza de date a DDFSS au fost introduse 20.262 de declaratii. Ana Dancea a declarat ca nu toate sunt valabile. Unele persoane, desi stiu ca nu se incadreaza deoarece depasesc cu mult venitul necesar pentru a beneficia de ajutor la incalzire, trimit totusi formularele. Altele trimit formularele incomplete. Astfel, lipseste fie codul numeric personal, fie suma referitoare la venitul realizat de membrii familiei. In cazul in care lipseste codul numeric personal, problema este relativ usor de rezolvat, acesta fiind luat din baza de date a politiei. Atunci cand lipsesc insa date referitoare la veniturile realizate, trebuie luata legatura cu persoana in cauza. Ana Dancea a declarat ca, pana la ora actuala, din totalul formularelor verificate, circa 10%, respectiv 2000, sunt completate incorect sau sunt incomplete. Din fericire, formularele nu trebuie depuse decat o data, iar dupa calculare subventia se acorda pentru intreaga iarna. Potrivit declaratiilor directorului interimar, Ana Dancea, familiile si persoanele singure cu venituri reduse, care utilizeaza pentru incalzirea locuintei energie termica in sistem centralizat sau gaze naturale, vor beneficia, incepand din iarna, de ajutoare lunare, diferentiate in raport cu venitul net mediu lunar pe membru de familie, respec