Zile tot mai grele pentru abonatii regiei de apa
De curand, RAJA a mai inventat o gaselnita pentru a pune la incercare nervii abonatilor * In fiecare luna, fiecare dintre noi trebuie sa se intalneasca, pentru a incheia un proces verbal, cu "cititorul" * Acesta este o persoana anume desemnata sa noteze indexul si care, dupa semnarea procesului verbal, dispune emiterea facturii * Noul serviciu introdus de RAJA creeaza o mare dificultate clientilor, nevoiti sa mearga la sediul Regiei de doua ori pe luna * In plus, serviciul de achitare a facturilor cu ajutorul cardului, cu a carui infiintare regia se lauda de mai bine de sase luni, devine, in aceste conditii, total inutil # In vreme ce, de exemplu in strainatate autoritatile isi dau toata silinta sa-i faca viata cetateanului cat mai usoara, aproape ca isi trimit angajatii la domiciliul clientilor ca sa incaseze facturile iar, daca au gresit cu ceva, nu mai stiu cum sa-si ceara scuze, cu totul alta este treaba la noi in tara. La cozile din orasul nostru, cel putin, n-ai decat sa-ti dai sufletul, iar daca ii spui functionarului ascuns dupa geamul ghiseului ca ti-e rau, te intreaba imperturbabil: "Aveti buletinul la dumneavoastra?" Pe scurt, aceasta este situatia, in momentul de fata, la sediul RAJA Constanta. Spatiu inghesuit, cozi incomensurabile si, peste toate astea, lipsa totala de amabilitate a personalului care priveste prin tine. Daca, pana acum, ca cetatean obisnuit al acestui oras, trebuia sa te duci luna de luna sa-ti achiti factura, care ba venea, ba nu venea (si atunci cand ajungeai in fata, constatai ca ai stat degeaba, pentru ca nu-ti ajung banii), acum trebuie sa mergi de doua ori pe luna. Pentru ca, in loc sa usureze viata abonatilor, lucru la care ne-am putea astepta pe masura ce societatea noastra, zice-se, ca progreseaza, RAJA a descoperit o noua chichita ca sa te poarte pe drumuri, de parca s