Internetul conteaza. Daca mai era nevoie de inca o dovada in acest sens, ea a iesit la iveala in campania electorala dinaintea alegerilor americane. Fie ca a fost vorba de promovare electorala, de strangere de fonduri sau doar de informare (mai mult sau mai putin impartiala), Internetul s-a aflat in mijlocul atentiei, alaturi de cei doi candidati la presedentia SUA.
In centrul campaniei online sustinute de Kerry si Bush au fost site-urile oficiale. Cu un continut care se innoia zilnic (de multe ori chiar si de mai multe ori pe zi), cele doua site-uri au abordat doua atitudini diferite, acestea fiind in ton cu campaniile din lumea reala. Daca site-ul lui George W. Bush s-a axat pe demolarea ofertei electorale a lui Kerry, site-ul oficial al acestuia din urma a insistat pe prezentarea mesajului candidatului democrat.
Cele doua site-uri s-au construit aproape in oglinda, pentru fiecare pas facut intr-o directie de GeorgeWBush.com existand o replica pe JohnKerry.com. La capitolul atacuri directe insa, republicanii s-au aflat in avantaj, pe site-ul actualului presedinte aflandu-se o lista cu acuzatii impotriva lui Kerry si "a aliatilor sai liberali din Congres", un eseu ce combatea promisiunile electorale ale lui Kerry si un mic calculator pentru a vedea cum vor influenta taxele pe benzina pretul acesteia in cazul unei victorii Kerry - Edwards. Democratii nu au facut decat sa raspunda cu un eseu rautacios "Bush - Cheney: Gresit pentru America".
Site-urile electorale au afisat constant in timp real pozitiile oficiale complete ale candidatilor relativ la problemele discutate in direct, la televiziune. Spre deosebire de celelalte campanii cand dupa raspunsul la o intrebare staff-ul de campanie se repezea catre fax-uri pentru a trimite comunicate oficiale catre grupurile de presa, de data aceasta efortul a fost mult mai mic, iar