Concurenta de pe piata de retail din Romania a inceput sa devina mai accentuata, numarul hypermarketuri-lor fiind in vizibila crestere. Din acest motiv, competitorii de pe aceasta piata incearca sa castige cati mai multi clienti prin practicarea unor preturi competitive.
In acest sens, acestia apeleaza la furnizori romani care pot sa le ofere produse la preturi pe buzunarul romanilor si pe care sa le vanda sub marci proprii. Astfel, Carrefour a lansat prima marca proprie sub denumirea generica de Nr.1. Un numar de 250 de produse sub aceasta marca pot fi gasite pe rafturile hypermarketurilor Carrefour din intreaga tara.
Oficialii grupului francez au precizat ca intr-o luna portofoliul de produse care vor purta aceasta marca va cuprinde peste 400 de produse. "Produsele comercializate sub marca Nr.1 vor fi cu aproximativ 20-40 la suta mai ieftine decat produsele similare sub alte marci consacrate", a precizat, intr-o conferinta de presa, Arnaud Dussaix, director achizitii in cadrul Carrefour.
Furnizorii pentru aceste produse trebuie sa indeplineasca anumite cerinte legate de calitate, pret si capacitate de productie. "Pretul de productie a produselor trebuie sa fie mic, producatorii trebuie sa aiba capacitatile de productie necesare pentru a acoperi nevoile tuturor magazinelor Carrefour din intreaga tara", a mai precizat Dussaix.
Concurenta de pe piata de retail din Romania a inceput sa devina mai accentuata, numarul hypermarketuri-lor fiind in vizibila crestere. Din acest motiv, competitorii de pe aceasta piata incearca sa castige cati mai multi clienti prin practicarea unor preturi competitive.
In acest sens, acestia apeleaza la furnizori romani care pot sa le ofere produse la preturi pe buzunarul romanilor si pe care sa le vanda sub marci proprii. Astfel, Carrefour a lansat prima marca proprie sub denumirea generi