Inconjurata de zvonuri si scandaluri, afacerea Fly Taxi nu a fost inca elucidata. Presa a relatat pana acum banuiala ca aceasta companie a fost ajutata sa castige licitatia de la inceputul anului, tocmai pentru ca ar produce castiguri financiare pentru ministrul Miron Mitrea. Va prezentam in premiera detalii care sa certifice aceasta supozitie.
Oamenii de afaceri folositi pe post de paravan nu se limiteaza la afacerea Fly, ei activeaza in domeniul transportului de persoane si nu numai, vizand crearea unor pozitii de monopol.
Stefan Candea, stefancandea@crji.org
Sorin Ozon, sorinozon@crji.org
Otopeni. In luna ianuarie 2004 a avut loc licitatia care urma sa atribuie unei singure firme serviciile de taximetrie de pe Aeroportul „Henry Coanda” din Otopeni. Caietul de sarcini fusese pus in vanzare in decembrie 2003, 7 firme l-au achizitionat si numai 2 au participat la licitatie: Fly Taxi si Allegro Taxi. In cele din urma a castigat firma Fly Taxi.
Presa a prezentat pe larg suspiciunile firmelor de taximetre care nu au putut participa la licitatie, cu privire la corectitudinea concursului. Practic, caietul de sarcini ii venea ca o manusa firmei Fly, proaspat infiintata la sfarsitul lunii octombrie: minim 60 de autoturisme de aceeasi marca produse in 2003, portbagaj de peste 600 de litri, culoarea gri metalizat.
Exact parcul auto recent achizitionat al firmei Fly.
Am descoperit in spatele actionarilor Fly Taxi legaturi care duc direct catre ministrul Transporturilor Miron Mitrea, si catre omul de afaceri de incredere al guvernarii Adrian Nastase – Alexandru Bittner. Grupul acesta de interese financiare coaguleaza totodata organizatii sindicale si patronale sub aceeasi umbrela, protejati de guvernanti si producand profit pentru acestia.
Oamenii lui Bittner si consilierul lui Mitrea @