- Social - nr. 105 / 31 Mai, 2005 Nu de azi de ieri, ci de ani buni, la Reghin, cei insarcinati cu repararea si intretinerea strazilor afectate de iarna au prostul obicei de a incepe devreme lucrarile de reabilitare a covorului asfaltic si a le termina tarziu. Asa s-a intamplat si anii trecuti, asa se intampla si anul acesta, cand intre momentul in care se frezeaza locul viitoarelor plombe si cel in care acestea se vor acoperi cu asfalt, trece cel putin o luna, o luna si jumatate, daca nu chiar mai mult. In acest interval, reteaua stradala a municipiului Reghin arata ca dupa bombardament. Consecintele mentinerii pe o perioada indelungata a acestei harababuri sunt extrem de neplacute pentru imaginea orasului, dar mai ales pentru conducatorii auto, care, pe langa faptul ca sunt obligati la un slalom dificil, ei risca integritatea masinii pe care o conduc, nevoiti sa circule mai rau decat din groapa in groapa. Desi monitorizam de mai multi ani acest aspect, credeam ca o data cu instalarea la conducerea Primariei municipiului a unui nou primar, multe lucruri se vor schimba si in municipiul Reghin. Din pacate, nimic nou sub soare, dovada ca reghinenii inca n-au gasit omul potrivit la locul potrivit. Aici nu este vorba numai de primar, ci si de acei indiferenti din fruntea serviciilor de intretinere, care obisnuiti sa demoleze repede si sa construiasca incet, se adapteaza greu la un nou stil de munca, mai dinamic, mai incisiv, conform caruia un lucru inceput sa fie repede si bine finalizat. (I.C.) - Social - nr. 105 / 31 Mai, 2005 Nu de azi de ieri, ci de ani buni, la Reghin, cei insarcinati cu repararea si intretinerea strazilor afectate de iarna au prostul obicei de a incepe devreme lucrarile de reabilitare a covorului asfaltic si a le termina tarziu. Asa s-a intamplat si anii trecuti, asa se intampla si anul acesta, cand intre momentul in care se frezeaza locul vi