Conform vorbei "La placinta inainte, la razboi inapoi", sambata, 28 mai, a avut loc decernarea premiilor celei de-a cincea editii a Festivalului de Publicitate AdâOr, organizat de Asociatia Romana a Agentiilor de Publicitate (RAAA). Si de data aceasta, ca in ultimele trei editii, premiile au fost acordate pentru "creativitate", orice-o fi insemnand ea. Conform vorbei "La placinta inainte, la razboi inapoi", sambata, 28 mai, a avut loc decernarea premiilor celei de-a cincea editii a Festivalului de Publicitate AdâOr, organizat de Asociatia Romana a Agentiilor de Publicitate (RAAA). Si de data aceasta, ca in ultimele trei editii, premiile au fost acordate pentru "creativitate", orice-o fi insemnand ea.
Cativa au reusit sa castige cu lucrari vechi, altii cu fantome. Printre ei s-au strecurat si invingatori cu inscrieri curate. Acesta este probabil motivul pentru care AdâOr nu merita sa traga inca obloanele. Dincolo de prietesugurile de culise, de impartirea pizzei premiilor dupa principiul "noi vrem egalitate, dar nu pentru catei" plus respectarea regulamentului pana la genunchiul broastei, AdâOr lasa, ca in fiecare an, o fereastra crapata si pentru inocenti. Ca in fiecare an, castigatorii - patati sau nu - sunt favorizati de contextul oferit de marii absenti. Supararile legate de procedura au fost vesnic tinicheaua atarnata de coada festivalului. Si de cate ori o mare agentie nu onora cu prezenta, o starleta din umbra iesea la scena si se umplea de glorie. Va mai aduceti aminte, prin neprezentarea de altadata a DâArcy, McCann a abandonat conul de umbra. Tot astfel s-a lansat odinioara si Next/Cap. La fel s-a intamplat si acum. Premii pe care le-ar fi putut castiga marii absenti, au ajuns astfel la nume care faceau parte, pana mai ieri, din liga noilor veniti. Surpriza festivalului, agentia de creatie Propaganda, a castigat premiul la categoria "A