Comunicarea este un fenomen complex in cadrul caruia cuvinte precum onestitate, creativitate, pasiune, strategie isi pot regasi substanta.
D C Communication, una dintre agentiile PR de referinta care au aparut pe piata comunicarii inca de la inceputuri, implineste 10 ani. Rigoare, coerenta si spectaculos, iata un mix care este probabil reteta succesului lor.
Initiatorii DC Communication, Teodor Frolu si Crenguta Rosu, co-managing parteners, ne-au vorbit despre principiile dupa care s-au ghidat in acesti ani, la capatul carora agentia a devenit un brand de succes in zona comunicarii.
Jurnalul National: Care este ideea initiala de la care ati pornit in momentul infiintarii? Se regaseste ea inca in viziunea actuala a agentiei? Teodor Frolu: Atunci cand am lansat DC Communication, si eu, si Crenguta acumulasem experienta in arii importante ale comunicarii. Am lucrat impreuna ca echipa de free-lanceri in doua proiecte care contineau componente de comunicare si am vazut cat de important este acest tip de serviciu, cat de mult poate sprijini buna intelegere si alegerea informata.
Transparenta, onestitatea si creativitatea ca suport pentru activitatea clientilor nostri au fost fundamentale din prima zi.
Cum au fost primii ani? Crenguta Rosu: Bucuria de a face ceva nou si inedit, provocarea fiecarui proiect ni s-au pastrat de la inceput pana astazi. Astfel ca dificultatile unei piete in care cultura transparentei si deschiderii abia se forma/formeaza nu au impietat asupra activitatii. Primii ani seamana cu cei de-acum in privinta pasiunii de a lucra. Da, putem vorbi de un adevarat pionierat. Mai putem vorbi de o crestere rapida care a ars etape in dezvoltare si a atins standarde comparabile cu cele europene in numai 10 ani - fata de procesul similar din tarile mai mature, unde PR-ul a crescut asezat, incepand cu ultimele decade ale secolului