Filiala românească a Renault Nissan a împlinit de curând patru ani de existenţă. În aceşti patru ani, francezii au reuşit să vândă în România aproximativ 50.000 de vehicule Renault, reuşind să menţină marca tot timpul în topul vânzărilor de import. La ora actuală, Renault a atins performanţa ca unul din patru vehicule de import să poarte semnul rombului. Numărul modelelor a crescut de la 13, câte existau în 2001, la 20 în 2005, iar versiunile disponibile au ajuns de la 27 la nu mai puţin de 154.
O altă performanţă reuşită de Renault este aceea de a aduna sub aceeaşi marca opt modele cotate cu cinci stele la testele Euro NCAP. Şi lucrurile nu s-au oprit aici. Renault Nissan s-a implicat şi în susţinerea ideii de siguranţă în trafic, prin dezvoltarea de programe speciale menite a sensibiliza publicul, şi mai ales copiii.
“Încă de la începutul existenţei filialei ne-am impus pe piaţa românească propunând clienţilor un excelent raport calitate/performanţe/echipamente/preţ şi, de asemenea, alegând modelele adecvate pentru România. De atunci şi până acum nu am schimbat această politică, gama s-a diversificat cu noi versiuni, motorizări, nivele de echipare. Reţeaua de dealeri a continuat să se dezvolte, ajungând ca astăzi numărul acestora să se dubleze. La orizontul anilor 2006/2007 estimăm că vom avea câte un reprezentant în fiecare judeţ”, crede Nicolas Ianculescu, director general Renault Nissan România.
Începând din 2003, filiala Renault Nissan România comercializează şi modelele constructorului nipon, ale cărui vânzări au ajuns în primele şase luni ale acestui an pe 900 de unităţi, tot atâtea cât se vindeau în întregul an 2003. (C.H.)
Filiala românească a Renault Nissan a împlinit de curând patru ani de existenţă. În aceşti patru ani, francezii au reuşit să vândă în România aproximativ 50.000 de vehicule Renault, reuşind să menţină marca tot