Pentru a ţine piept concurenţei şi pentru a-şi promova imaginea, tot mai multe firme mureşene îşi fac site pe Internet. Cu preţuri variind între 200 şi 200.000 de euro, un site trebuie să conţină cât mai multă informaţie, să fie simplu de accesat şi să se încarce repede.
Aranjarea standurilor unui magazin sau asigurarea unui centru de relaţii cu publicul nu mai sunt suficiente pentru promovarea unei companii. Într-o lume care se bazează din ce în ce mai mlt pe comunicarea electronică, o lume în care internetul a ajuns pentru o bună parte a oamenilor, o a doua natură, un spaţiu în care petrec la fel de mult timp ca în "lumea reală", cei care îşi doresc o afacere de succes să recurgă şi la promovarea pe web. Un site este, practic, o vitrină. Ba mai mult, un adevărat magazin, graţie tehnologiilor de comerţ electronic.
Simplu şi rapid
Tot mai multe firme din Mureş, indiferent de activitatea pe care o prestează sau de ofertele pe care le promovează, vor să fie cunoscute şi online. Crearea unui site depinde de mulţi factori, pentru a putea capta atenţia a cât mai mulţi potenţiali cumpărători sau investitori. "Depinde, în primul rând cu ce se ocupă firma respectivă, cui se adresează şi cât este dispusă să investească într-o asemenea promovare. Un site trebuie să fie cât mai simplu, să conţină cât mai multă informaţie şi să se încarce cât mai repede", spune Călin Ştefănescu, manager proiecte CBSP.ro.
Este foarte important felul în care se lucrează la design, pentru că acesta trebuie să fie în pas cu ideile pe care compania vrea să le promoveze. "Deşi un site trebuie să fie atractiv, asta nu înseamnă că o firmă de construcţii, de exemplu, trebuie să folosească multă animaţie sau grafică", spune Călin.
Dai un ban, stai în faţă
Preţul unui site web variază în funcţie de complexitatea lui. Cel mai simplu costă în jur de 200 de euro, dar un sit