În primele şase luni ale acestui an, vânzările BMW Group au crescut la nivel mondial cu 9,4%, cea mai semnificativă creştere fiind înregistrată în luna iunie. Aceeaşi tendinţă s-a înregistrat şi în România, unde vânzările BMW au crescut semnificativ în prima jumătate a acestui an.
Grupul a ajuns pe locul întâi în segmentul premium, vânzările de automobile BMW înregistrând o creştere de 47,8% faţă de anul trecut. Astfel, au fost vândute 606 automobile, faţă de 410 în prima jumătate a anului 2004. În ceea ce priveşte marca MINI, creşterea este de 46,4%, reprezentând 41 unităţi comercializate, faţă de 28 unităţi anul trecut.
Motocicletele BMW au cea mai spectaculoasă creştere, de 154,5%, fiind vândute până acum 28 de unităţi, faţă de 11 unităţi în 2004.
Pentru mărcile BMW şi MINI, obiectivul Automobile Bavaria în acest an este comercializare a 1.300 unităţi, oficiali declarându-se convinşi că 2005 va reprezenta un an record din punctul de vedere al vânzărilor.
Cătălin HEGHEŞ
Declaraţie:
Succesul BMW se bazează pe creşterea pieţei auto din România şi în special pe consolidarea poziţiei BMW în segmentul premium.
Un factor esenţial care a contribuit la creşterea vânzărilor este gama de produse oferite şi diversificarea acesteia, prin introducerea unor modele noi, cum sunt Seria 1 şi X3, precum şi prin lansarea unor generaţii noi ale unor modele consacrate, cum sunt Seria 3 şi Seria 7. Un rol deosebit de important l-a avut politica de vânzări, adaptată la cerinţele specifice pieţei , în special introducerea sistemului buy-back şi lansarea vânzărilor second hand.
Planurile de viitor ale Automobile Bavaria constau în consolidarea şi păstrarea poziţiei de leader pe segmentul premium, dezvoltarea reţelei de distribuţie şi o îmbunătăţire permanentă a serviciilor oferite clienţilor.
Michael Schmidt, director general Automobi