- Social - nr. 168 / 26 August, 2005 Sunt tot mai numeroase sesizarile cetatenilor care, facand cumparaturi la Metro Targu-Mures se trezesc cu factura incarcata de produse in cantitati pe care nu le cumpara. Procedeul este cat se poate de simplu si nu fara voia casieritei, care, in mod voit, trece unul sau mai multe produse de doua ori peste celula fotoelectrica a dispozitivului de citire a codului de bare. In data de 19 august a.c., clienta M.T., din Targu-Mures, reclama umflarea facturii nr. 3225860 PI cu doua borcane de ciuperci Iska, desi ea avea in carucior un singur borcan, pagubind-o astfel cu suma de 40.100 lei vechi. Cumparatoarea de acum mai bine de o luna, care ne-a sesizat si ea, reclama o paguba de 241.000 lei, casierita inregistrand, tot asa, un bax de ulei de doua ori. Asadar, la Metro din Targu-Mures se actioneaza la mica ciupeala. Putin de aici, putin de dincolo si, la numarul mare de cumparatori, se aduna. Nu stim cate facturi se falsifica zilnic, dar banuim ca destule, iar faptul pare a trece neobservat, intrucat marea majoritate a cetatenilor, avand deplina incredere in onestitatea celor de la casierie, nu mai verifica autenticitatea operatiunilor. Pentru ca in ziarul nostru a mai fost sesizat acest fenomen, fara a primi nici un raspuns (cei de la Selgros cel putin au cerut scuze public cumparatorilor pentru neregulile semnalate) ne duce la concluzia ca la Metro se desfasoara o actiune vadita de devalizare a cumparatorilor, fapt reiesit si din atitudinea lucratorilor de aici care nu vad o mare nenorocire in aceasta "greseala", in sensul ca cei care observa lipsa produsului de pe factura sunt despagubiti, iar ceilalti care nu reclama raman pagubiti. Din atitudinea conducerii Metro, care nu aude si nu vede, rezulta ca actiunea este premeditata si chiar autorizata. Poate este si aceasta o metoda de reajustare a preturilor, aparent mai mici l