La cateva luni dupa ce scandalul achizitiilor dubioase de materiale supraevaluate sau inutile facute la comanda Bucurestiului, in urma cu doi ani, de catre Regionala C.F. Timisoara - achizitii puse in legatura cu filiera fostului director al Companiei de Infrastructura Feroviara C.F.R. Mihai Necolaiciuc - un nou scandal sta sa erupa la aceeasi institutie din Timisoara.
E vorba de doua contracte de executie si lucrari facute de Regionala C.F. Timisoara cu societatea Constructii Feroviare S.A. Timisoara. Dupa un control amanuntit, structuri de control din subordinea Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, impreuna cu P.N.A. au ajuns la concluzia ca Societatea Constructii Feroviare Timisoara ar fi facturat si decontat materiale fara sa aiba documente care sa justifice punerea lor in opera. Prejudiciul e de ordinul miliardelor de lei. La randul ei, conducerea Constructiilor Feroviare se apara, spunand ca e o victima a procedurilor de derulare a contractelor. Daca ilegalitatile semnalate se vor dovedi adevarate, e o noua dovada a ciudateniilor produse in ograda Ministerului Transporturilor in anii de gratie 2003 - 2004. Doua contracte cu bataie lunga Contractele care au starnit interesul P.N.A. si al Ministerului Finantelor au fost incheiate in 2003, respectiv 2004, de catre Regionala C.F. Timisoara in calitate de beneficiar, respectiv S.C. Constructii Feroviare S.A. in calitate de prestator.
Primul contract, din 2003, prevedea reabilitarea unui pod si lucrari de executie, finalizare si intretinere pe linia ferata Timisoara - Voiteni, valoarea totala apropiindu-se de jumatate de milion de euro.
La initiativa P.N.A. si a Ministerului Finantelor s-a dispus un control care privea exact acest contract si a carui concluzie a fost ca S.C. Constructii Feroviare Timisoara a facturat si decontat materiale fara sa poata prezenta documente justificative din car