Tactica germana de aburit clientii
La magazinul Praktiker, luni si marti s-au defectat timp de mai multe ore casele de marcat * Pentru salvarea imaginii, Mamut, reprezentantul magazinului, ne-a declarat ca vinovati de ce se intampla sunt cei de la Electrica * Laurentiu Parasca, directorul Sucursale Constanta, spune ca nu au avut nici un fel de deranjament in zona * "Daca au avut vreo problema, probabil ca au avut la transformatorul lor, iar noi nu avem nici o vina", ne-a mai spus acesta Luni si marti, la magazinul constantean al Grupului german Praktiker, s-au defectat timp de mai multe ore casele de marcat. In tot acest timp, clientii, cu nervii la pamant, au fost nevoiti sa astepte in semiintuneric pornirea sistemului electronic. Cu toate ca nu se stia cand va deveni functional, nimeni nu-i anunta pe cei care intrau de deranjament, asa ca si acestia ingrosau numarul celor cu nervii incordati la maxim din incinta. Contactat telefonic, Mamut, reprezentantul magazinului, ne-a declarat ca "o avarie nu poate fi prevazuta pentru ca apare cand nu te astepti". Pentru a simplifica situatia, acesta a aruncat vina pe Electrica. Contactat telefonic, Laurentiu Parasca, directorul Sucursale Constanta a Societatii Electrica Dobrogea, ne-a declarat ca, desi se afla in concediu de odihna, s-a informat la dispecerat si in zona la care facem referire nu a fost semnalat vreun astfel de deranjament. "Daca au avut vreo problema, probabil ca au avut la transformatorul lor, iar noi nu avem nici o vina", ne-a mai spus Parasca.Nimic nu mergeDe altfel, la Praktiker, mai sunt si alte probleme pe care conducerea nu le poate rezolva.Una dintre acestea o reprezinta transportul marfii din magazii, cele mai multe materiale de constructii sau marfurile foarte grele, situatie in care cumparatorul devine brusc din client, hamal.Astfel, el este nevoit sa-si incarce marfa, dupa care, cu caruc