Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a decis, ieri, sa interzica de la difuzare toate cele cinci spoturi de promovare pentru HVB Banca pentru Locuinte, pe motiv ca induc in eroare publicul in ceea ce priveste conditiile in care pot fi obtinute creditele pentru locuinte. Cele cinci spoturi, "Drame Conjugale", "Stres", "Multumesc", "Credit-Credit, casa-casa" si "Un singur vis, atatea solutii", au fost realizate de agentia Brands & Bears si incearca sa transpuna problemele oamenilor in lumea veveritelor. CNA a considerat, insa, ca cele cinci spoturi reprezinta publicitate inselatoare, intrucat nu precizeaza clar care sunt conditiile de creditare si nici nu informeaza corect cu privire la valoarea dobanzilor la credite. Fragmentele luate in discutie de CNA au fost "dobanda atractiva, plus prima de la stat, aproape 8% profit" si "un super produs: adica pun de-o parte doua alune si HVB Locuinte imi mai da trei; 150% credit; pai cu doua ale mele, acum am cinci". Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a decis, ieri, sa interzica de la difuzare toate cele cinci spoturi de promovare pentru HVB Banca pentru Locuinte, pe motiv ca induc in eroare publicul in ceea ce priveste conditiile in care pot fi obtinute creditele pentru locuinte. Cele cinci spoturi, "Drame Conjugale", "Stres", "Multumesc", "Credit-Credit, casa-casa" si "Un singur vis, atatea solutii", au fost realizate de agentia Brands & Bears si incearca sa transpuna problemele oamenilor in lumea veveritelor. CNA a considerat, insa, ca cele cinci spoturi reprezinta publicitate inselatoare, intrucat nu precizeaza clar care sunt conditiile de creditare si nici nu informeaza corect cu privire la valoarea dobanzilor la credite. Fragmentele luate in discutie de CNA au fost "dobanda atractiva, plus prima de la stat, aproape 8% profit" si "un super produs: adica pun de-o parte doua alune si HVB Locuinte imi mai da tr