Vineri dimineata, autoritatile teritoriale navale din Tulcea au decis inchiderea canalului Sulina, pentru asigurarea conditiilor necesare in vederea indepartarii ultimei sectiuni din epava navei Rostock. Aceasta ultima sectiune din epava avea initial o greutate de aproximativ doua mii de tone si a fost trasa la mal pentru scoaterea namolului, in luna noiembrie. Acum, cu o greutate de aproximativ o mie de tone, sectiunea a fost transportata pe bratul Sfantu Gheorghe. Cargoul ucrainean, esuat la 2 septembrie 1991, a creat numeroase probleme navigatiei pe Bratul Sulina, fiind la originea a mai multor incidente navale. Lucrarile de indepartare a navei Rostock au inceput in octombrie 2004 si sunt executate de consortiul international Wrek Removal, format din compania americana Titan Savage, cea olandeza Multraship si cea autohtona Deltacons. In timpul acestor actiuni complexe desfasurate in conditii cu totul speciale, doi scafandri au decedat. Comentarii (0) Scrie comentariu (va rugam aveti rabdare pana acesta va fi moderat)
Nume
Comentariumicsoreaza | mareste
Am citit si accept Regulile pentru postarea comentariilor.
Adauga comentariu
Va rugam activati JavaScript pentru a posta un comentariu
Vineri dimineata, autoritatile teritoriale navale din Tulcea au decis inchiderea canalului Sulina, pentru asigurarea conditiilor necesare in vederea indepartarii ultimei sectiuni din epava navei Rostock. Aceasta ultima sectiune din epava avea initial o greutate de aproximativ doua mii de tone si a fost trasa la mal pentru scoaterea namolului, in luna noiembrie. Acum, cu o greutate de aproximativ o mie de tone, sectiunea a fost transportata pe bratul Sfantu Gheorghe. Cargoul ucrainean, esuat la 2 septembrie 1991, a creat numeroase probleme navigatiei pe Bratul Sulina, fiind la originea a mai multor incidente navale. Lucrarile de indeparta