"In 1718 timisorenii au editat primul ziar din Romania. Tot ei au facut prima fabrica de bere din Romania, in 1718". Acesta a fost argumentul unei intalniri informale, poate si de bilant dintre reprezentantii a doua dintre cele mai vechi bresle din oras : a berarilor si a jurnalistilor. "Ostilitatile" au avut loc marti seara, de Ignat, la Restaurantul Fabricii de Bere.
In jurul preparatelor de sezon si, evident, a halbelor cu Timisoreana, participantii au trecut peste formalitati, au legat prietenii si si-au dezvaluit o parte din planurile pentru 2006.
Si chiar daca nu toti jurnalistii s-au putut lauda cu un 2005 la nivelul asteptarilor, breasla berarilor "Timisoreana" incheie un an foarte bun. De la lansarea la nivel national, cota de piata a berii "Timisoreana" a crescut cu 70%, fiind in prezent in topul primelor cinci beri din Romania si in topul primelor doua marci percepute de consumatori ca "bere de traditie" si "cea mai buna bere romaneasca".
In 2005, campania de comunicare "Timisoreana" s-a bazat pe trei mari proiecte : doua campanii de imagine ("Barul aglomerat" si "Dansul"), serbarile Timisoreana si promotia nationala care a pus la bataie 20 de Dacii Logan. In aprilie - septembrie Timisoreana Lux a crescut cu 56% fata de aceeasi perioada in 2004, Timisoreana fiind berea cu cea mai mare crestere din segmentul sau de pret.
In plus, in aceasta iarna Timisoreana a demarat un proiect de suflet alaturi de Primaria Timisoarei : sponsorizarea renovarii fatadelor cladirilor din Piata Traian. Si tot in Timisoara este planificat un alt proiect : deschiderea unei berarii-muzeu, prima de acest gen din Romania. Adica, echipa Timisoreana nu-si dezminte sloganul : "Timisoreana - mereu o bere pe cinste". "In 1718 timisorenii au editat primul ziar din Romania. Tot ei au facut prima fabrica de bere din Romania, in 1718". Acesta a fost argumentul unei i